torsdag 1 december 2011

Torsdagkväll

och här viner vinden i knutarna och regnet trummar mot fönstren. Julkänslan och julstämningen är nog så långt borta som den kan vara, hjälper ej med julbelysning och levande ljus. Hoppas verkligen vi får en vit jul!
Själv har jag tillbringat kvällen i gymmet på ett spinningpass, gjorde gott åt kroppen och humöret.
Imorgon har jag kortare jobbdag och så har jag tagit semester på måndag, så nu får jag en långhelg igen. Skönt,skönt...
Ska försöka inhandla julklappar på måndagen, men annars har jag inget skilt planerat. Tar i alla fall ingen stress över julens ankomst, städar enligt behov, bakar pepparkakor och lite annat smått... Julen lär vi nog få firad ändå:)



1 kommentar:

  1. oj så fint med röda bollar o guldtråd...Jättefint!! ja samma sak här..det känns nog inte som julen kommer snart.. nu stormar det ute o spöregnar..+4,4..Jag har plockat fram lite tomtar idag--har ju samlat på tomar "i all värld"men nu la jag inte fram alla..det skal ju bort plockas å..skall ha party lite på söndag..så därför har jag lite bråttom..

    SvaraRadera