tisdag 6 december 2011

Fest på slottet

självständighetsdagen till ära; alltså jag sitter framför TV:n och tittar på bättre och sämre klänningskreationer. Inte är jag nu så intresserad men det hör till att titta en stund varje år, tradition:)
Idag har jag varit på zumbamaraton , alltid lika kul och tänk vilken energi man får...
Har lagat middag efter det, torkat damm mm mm.

Igår var jag ledig och den dagen tillbringade jag i Vasa på julklappsshopping. Nu är läget under kontroll , nu får vi bara börja fira födelsedagar och sen jul.


Daimkex blev bakade här under veckoslutet

Hann även paketera in en del julklappar

Inköpta i höst och jag gillar de mycket.

Utsikten från vår trappa i morse, en aning snö och dessutom minusgrader:)

Ett av inköpen från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar