tisdag 31 maj 2011

Tisdag

Här har varit fullt upp nu igen. På söndag var vi på barnbarnets dop i Malax församlingshem. De firade dubbeldop med Eltons kusin Felix. Det blev ett litet annorlunda men fint dop med två snälla killar. Inte ett ljud från nån av dem under hela dopakten. Sen blev det trevlig samvaro med kaffe och tårtor, både smörgåstårtor och söta tårtor.
Ikväll har vi varit på långpromenad i det sköna sommarvädret. Trots den hårda vinden var det riktigt varmt och skönt. Nu borde jag tömma och fylla en diskmaskin men latheten drabbade mig, vet ej hur jag ska orka ta mej upp ur soffan.

2 kommentarer:

  1. Oj va fina ljuslyktor du hade...Kul med dop..o dubbeldop, inte illa...Malax försl.hem känner jag till..är nämligen hem från Malax..men bor norrut nu sen 34 år...Psss man ska väl inte avslöja för mycket på en blogg..fast vissa gör ju nog det..Jag har varit ut på en kvällpromenad..det va så fint, men blåste jättehårt..bilder kommer imorn...natti..

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis tjejen. Du vann fjärde pris i min utlottning. Gå in och kolla i min Pysselblogg.

    SvaraRadera