söndag 8 maj 2011

Morsdag

Helgen går mot sitt slut, men jag har haft ett riktigt bra och skönt veckoslut.
Igår på förmiddagen hade jag frissatid bokad; så skönt att få sitta och njuta när man blir ompysslad. Fick ny färg + slingor samt en ny klippning. Min frissa säljer smycken så när jag var klar och skulle ge mig iväg såg jag ett halsband som jag bara inte kunde motstå.

På eftermiddagen åkte hela stora familjen (även syster med familj och mor och far)iväg till Vasa och Fransmanni för att äta födelsedags/morsdagsmiddag. Helt lyckat med god mat och lugn och fridfull omgivning. Efteråt blev det kaffe och jordgubbstårta hår hos oss.

Detta underbara armband fick jag av barnbarnet i morsdagspresent.
Idag har jag haft en riktigt lugn skön dag. Halva dagen tillbringade vi på skären mestadels i solstolen och sen när vi kom hem väntade följande överraskning.

Denna fina fick jag av mina två söner:)
Ikväll blev det så en tur på cykel i det fina vårvädret och nu är batteriet laddat för en ny arbetsvecka.

1 kommentar:

  1. du ha oxå haft en skön helg ser jag.. jättefint halsband..Jag fick det du såg på bloggen.. Vi va ju oxå o åt mat men nästan mittemot fransmanni.. hotell central..oj jisses va man va mätt efteråt..Nu skall jag gå ut o taemot de nya nassarna..ha en bra solig dag..

    SvaraRadera