tisdag 3 mars 2009

Dagar som rusar förbi

Då var vi inne i mars månad o lite vårkänslor har åtminstone jag fått. På måndag morgon när jag kom ut på gården kändes det lite som vår, hörde fåglar som kvittrade o riktigt skönt var luften som jag andades in.
Semestern slut för denna gång o som alltid när jag varit ledig väntar en hel massa jobb så dagarna rusar bara iväg. Dessutom slog en förkylning till på söndag kväll så man är ganska slut när man kommer från jobbet. Får ingenting gjort om kvällarna, orkar knappast blogga.
Motionerandet fick igen en gång ta paus, knappast någon spinning i morgon kväll, är väl nog onödigt med en förkylning i kroppen. Har väntat så på att komma igång igen men vad kan man.
Nu ska jag plocka ur torktumlarn o sen blir det soffan resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar