torsdag 26 mars 2009

Länge sen sist

Jaha då har igen en vecka gått. Tiden bara rullar på o det känns som man inte hinner med.
Måndag hade jag en extra ledig dag , jobbade med annat, så ledig var jag inte. Resultatet av en extra ledig dag var att på tisdag var det kaos i jobbet, blev en 10 h dag. Ännu onsdag morgon var jag helt slut o då började jag organisera om mitt jobb lite grann, så nu flyter det på ganska bra igen.
Onsdagkväll släppte jag ut alla aggressioner på spinningen så idag är jag sjuk i låren o baken, men istället mera tillfreds i själen.
I kväll blir det till att hjälpa föräldraskapet med flyttningen o ev. matshopping.
Imorgon tar jag ut lite övertid o slutar redan kl.13.00. Då borde det stå städning på schemat men vi får allt se. Kvällen ska vi sen tillbringa med goda vänner o det blir ett bra avslut på en jobbig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar