tisdag 10 mars 2009

10 timmar...


Jaha då var denna 10 h arbetsdag till ända. Som tack för allt spring idag har jag fått sjuk höft,men jag tänker trotsa att det gör ont o sätta mig på motionscykeln nu före jag söker mig i duschen.
Lördagskvällen var riktig trevlig o det som jag bjöd på var riktigt gott (även gästerna sa så). Jag hade gjort tacoknyten med turkisk bondsallad ( fr.kardemummagummans blogg) o en kladdkaka med daim. Båda två såna som jag kommer att göra fler gånger. Fick jättefina tulpaner, men fotade dem först idag så de är ej lika fräscha längre.
Söndagen bara försvann, gjorde sånt som bör göras i ett hushåll + en promenad i ganska vackert väder men med kall blåst.
Idag snöar det nu igen så dit for den våren, hoppas det bara är nåt tillfälligt strul dethär snöfallet.Orkar ej med vinter mer!
Här kommer ändå en vinterbild till som är tagen på skären i lördags, gillar den med både snö o öppet vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar