fredag 6 mars 2009

Fredagmorgon

Igen har en vecka gått med turbofart. Förkylningen som härjade i kroppen i början av veckan har gett med sig så nu känner jag mig ganska pigg.
Gårkvällen spenderade jag hemma, bakade en kladdkaka o kokosmuffins med äpple, båda två helt nya för mig. Kladdkakan sparar jag till lördagskvällen när vi får gäster, men muffinsen provsmakade vi med detsamma o de var riktigt goda. Omdöme om kladdkakan får ni höra efter helgen.
Idag blir det en ganska lugn dag på jobbet, på eftermiddagen har jag ett möte som jag hoppas inte drar ut så länge på tiden.
Behöver iväg o handla lite mat o sen hem o städa upp huset. Sonen lovade att han skulle stå för matlagningen idag. Skönt det så hinner jag kanske också ut på en promenad, måste starta försiktigt nu igen med motionen.
Sen senare ikväll blir det Let´s dance o efter det sängen.
Ha en skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar