torsdag 22 januari 2015

Vila

Jag har ägnat mig åt vila nu i 2 kvällar. Har nog varit i jobb,men när jag kom hem på tisdag kändes kroppen inte alls som min. Seg, trött och småvärk här och där. Spinning var bokad men visste redan när jag kom innanför dörren att den skulle avbokas. Blev en kväll på soffan med en bra bok.

Igår var nog kroppen mycket piggare men jag hade lovat att vara med barnbarnet så det blev en lugn kväll till. Har fått över  7 timmar sömn nu i 2 nätter och nu hoppas jag att orken återvänder.
Tydligen säger nog kroppen till när den behöver vila men det gäller att lyssna på den och inte bara köra på.

Ikväll är Bootcamp på schemat men jag avvaktar lugnt till kvällen och ser hur kroppen känns då. Känner jag mig sliten ännu ikväll så hoppar jag över, kommer ju nya veckor med nya träningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar