söndag 4 januari 2015

Vanliga dagar

Nu börjar jag ha firat julen färdigt. Har så smått börjat plocka bort lite tomtar och juliga ljuslyktor, samt röda dukar. Blir så fräscht med lite ljusare textilier.
Dessutom har jag en önskan om vanliga dagar och vanliga veckor, börjar säkert bli utvilad av all ledighet. Den här helgen har varit lugn och stilla.
 Igår blev det ett styrkepass på gymmet med bästa träningsväninnan och det gjorde så gott både åt kropp och knopp.Sen en lugn kväll hemma med ost och vin.
Idag har jag haft barnbarnet här hos oss hela dagen.Blev en hel del utomhuslek i det vackra vädret. Samtidigt fick jag en hel del motion att springa med kälken upp och ner för backen ( bristen på snön gjorde att jag måste dra både upp och ner).

Utelek i härligt väder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar