onsdag 10 december 2014

Redan onsdag !

Jaha vart har början på den här veckan susat iväg. Fascineras av hur snabbt dagarna försvinner och blir till en vecka och sen en månad och så har snart ett helt år bara försvunnit. Ja ja så är det och så ska det väl vara.

Annars går livet sin gilla gång med jobb, hemmasysslor och motion. Motionen har hittills bestått av ett styrke/konditionspass i måndags och ett spinningpass igår. Idag vilodag och det betyder då en hel del hemmajobb på programmet, bl a har jag strukit, tvättat kläder och bakat Bountybitar, helt nytt för mig så det blir spännande att smaka.

Har även bakat här tidigare i veckan, en mjuk pepparkaka med frosting som jag  hittat receptet på i Lindas lantligas blogg http://lindaslantliga.com/. Idag hade jag med den till jobbet och bjöd mina jobbarkompisar på lite gott till kaffet. Den var jättegod, rekommenderas verkligen.

Julänglar med lyse som ändrar färg, inköpta i år från Avon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar