söndag 21 december 2014

Fjärde advent

Idag är det fjärde advent och vi tänder det sista ljuset i adventsljusstaken. Julen närmar sig med rekordfart.
 Har faktiskt semester dehär 2 dagarna före jul, så här är det lugnt, ingen julstress.
Julgranen har vi inte satt in ännu , men det blir säkert imorgon. Skall även försöka baka några limpor och ev. några semlor. Men julen kommer nog även fast man inte bakat, städat och kokat så mycket.

Ikväll var vi till kyrkan och lyssnade och sjöng de Vackraste Julsångerna, detta tycker jag hör till och ger en lite julstämning.


Julstämning i form av julstjärnor olika modeller


Pryder vårt soffbord

1 kommentar:

  1. så sant att julen kommer ändå,Jag som tycker om att baka har inte bakat annat än pepparkakor.. har inte hunnit helt enkelt.Det va så mycket med att sy dockkläder o sen är det mycket jobb med att mjölka 40 kor o sen städa där o hålla rent. Jag har inte det städat heller här inne...men skitt,ingen kommer hit heller..nä jisses så negativ jag låter men så är inte fallet,, haha..Men nu skall jag krypa i kojs..natti <god jul på dej!

    SvaraRadera