måndag 6 januari 2014

Slut

på dessa extra helger, känns ganska skönt enligt mig. Tycker jag har hunnit vara ledig så mycket över denna jul trots att jag har arbetat alla mellandagar förutom en. Har hunnit träffa släkten, umgåtts extra mycket med familjen,varit på julfest, bara tagit det lugnt, tittat många filmer samt motionerat ihärdigt nästan hela tiden.
Nu väntar en fyradagars vecka och sen blir det helt normal veckor fram till vintersemestern.

Löpskolans julfest var en trevlig tillställning. Vi började med träning ca 1h och sen blev det bastubad och ¨kalltunne¨bad (dvs en badtunna med kallt vatten och ett ca. 40 cm tjockt islager typ iskuber överst). En riktig utmaning att kliva ner med isbitarna ,men ner kom jag men nöjde mig med en gång.
Efter detta var det dags för buffe' , med riktigt läcker mat. Sen samvaro, jultomte och frågesport. En minnesvärd kväll.

Tömde kameran och hittade några bilder från julen;


Nyårsvinet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar