fredag 14 december 2012

Pepparkaksbak

Idag blev det att baka ännu en omgång med pepparkakor. Kan inte förstå hur första omgången redan var nästan slut. Men ikväll var det dottern och barnbarnet som skötte bakandet.
Idag fyller yngsta sonen 14 år. Kan inte riktigt förstå vart åren tagit vägen, för själv blir man ju inte äldre utan ständigt lika ung:)

Vinsten från nattugglans garnpåsar kom idag. Tusen tack säger jag, alltid lika roligt att vinna.


 Ännu en sak som jag gjort idag var att investera i dessa, får se sen om de har önskad effekt. Har fått tillbaka eksem i ansiktet som jag hade i yngre år och nu ska jag försöka med lite kost tillskott som andra rekommenderat och se om det hjälper. Dessutom är dessa bra när mantränar mycket.


1 kommentar:

  1. Vaaa??kom paketet redan framm.vissa gånger går det fort!Hoppas det komer till användning.OJ skitt jag måste skratta för mej själv--såg en massa burkar o tänkte vad ska du nu måla??!..o så är det vitamintillskott..Huvadå för utslag..inge roligt alls..kan det komma av nå mat?..ha en bra helg.

    SvaraRadera