onsdag 5 december 2012

KALLT...

Huadå så kallt det blev på en gång, just nu visar termometern -20 grader.  Jag har semester den här veckan och hade tänkt ägna mig åt långa promenader el långa löplänkar. Som det ser ut nu blir det varken eller. I måndags var jag på en kortare länk, men så igår började en förkylning ge sig till känna och dessutom kvicksilvret som bara kröp neråt.
Jag får ägna mig åt inomhussysslor istället. Idag har jag bakat lite salt småplock som åkte i frysen för kommande behov. Ännu i kväll ska jag röra ihop nån kaka samt laga pepparkaksdeg som får stå över natten och sen blir det småbröds/pepparkaksbak imorgon.

Annars inget nytt under solen utan livet knallar på ,men bloggpausen var välbehövlig och inte vet jag hur ofta jag kommer att uppdatera i fortsättningen heller. Den som lever får se.

Tömde just kameran så här kommer lite pics från den sista månaden.

Första snön på skären

På väg ut på powerwalk

Bullbak på G

Adventstider och julkortsfotografering

1 kommentar:

  1. oj så fina bilder du har,,bullarna såg ju sååå goda ut. va fina nissar i gungstolen.Ja här rullar dagarnba på som bara den..o snart är det jul..o jag har såååå mycket kvar..nästan inga julklappar köpta..men skall nu inte ge så förbenat mycket heller.. kanske det vore bättre med en peng..åt de äldre iallafall..ha de bra..det är så roligt då du e med igen.. kanske du såg i min blogglista att den slutar på L nu.. blogger har strulat lite o resten ha försvunnit.. skitt..;O(kom med i min tävling.

    SvaraRadera