söndag 30 december 2012

GOTT NYTT ÅR

Vi hoppar från God Jul till Gott Nytt År här. Igen har tiden rusat iväg. Har njutit av en lugn jul med barn och barnbarn och annan släkt. Dessutom har vi ätit en hel del julmat och mycket choklad, samt öppnat paket som tomten lämnat under granen.
Igår var vi på kalas och firade en 5-åring och hans 50-åriga pappa. Igen blev det en hel del godsaker, både salt och sött, så nu blir det nog att inleda det nya året med lite bättre matvanor. Som tur är har jag hunnit med några träningspass också här under veckan.
En bild från skären helgen före jul
Ikväll bjöd dottern på en superb måltid bestående av gorgonzolafylld kalkonfile med klyftpotatis och sallad. Ännu har vi hallonpannacotta i kylskåpet som vi tänker äta med kaffe nu lite senare.


Med denna bild önskar jag Gott Nytt År åt er alla.

1 kommentar:

  1. gott nytt år till dej oxå.Nu har vi tittat på grabben vid graven brevid..fast jag har sett den förr så jag satt o stickade på nå vantar som jag påbörjade igår..ha ett bra 2013..

    SvaraRadera