fredag 7 december 2012

Björneborg

Ja dit har vi varit idag. Julklappshopping stod på schemat och det gick över förväntan. Det mesta till tomtens säck är klart. Även en hel del annat fick också följa med hem bl.a vinterstövlar och jeans åt mig själv.
Min skopassion besegrade mig idag igen. Jag skulle inte ha några skor men plötsligt ser jag ett par stövlar som skriker mitt namn på 50 procent rabatt och med hem fick de komma.



Igår efter min långpromenad bakade jag Dajmkex, de bästa småbröd jag vet, och pepparkakor. Hör till våra traditioner att baka pepparkakor på självständighetsdagen , så blev det också i år fastän jag fick gör allt själv. Inga villiga hjälpredor fanns här hemma. Kvällen tillbringade vi på bal, alltså i soffan hemma.




1 kommentar:

  1. ja skitt om man skulle ha haft pepparkasbakase klart..men då jag börjar med bakningen så brukar det gå "irasande fart",,får hoppas att det blir så i nästa vecka.. hihi..för den 19 åker jag över till Sverige med julklapparna som Annicas ska ha..är där till fredagen..så det är inte mycket att hurra för då man kommer hem..men det blir nog jul fast man int sku gör nå alls å.. haha..Fina stövlar.

    SvaraRadera