måndag 24 mars 2014

Vårkänslor

hade jag idag när jag kom hem från jobbet. Solen sken och det var relativt vindstilla. En kväll gjord för en löprunda, men jag hade lovat dottern att vara barnvakt och så måste jag via loppis och reda upp på mitt bord.
 Efter maten fick jag ett erbjudande som jag  inte tackade nej till och det var att maken kunde komma med och va barnvakt så fick jag springa hem från dottern. Det räddade min kväll kan man säga, det blev en skön avkoppling och frisk luft. Löpningen flöt på riktigt bra och lite över 6 km gick som en dans.

1 kommentar:

  1. hejj.. ja nu är det vår..igen kan man väl säga.. Solen är fram o det torkar då man häner ut tvätten..Snart skall jag på massage.. skall passa på att gå på loppis medesamma..o ta ut ett ellos paketet..,,kanske jag åker till minimani också.. sen håller jag på o röijer här hemma.. hade så förbenat mycket i en kallskrubb på vinden...så jag tycker det int vill ta slut..rödakorset är bra dit man kan ju för sina saker...Nä nu ska jag grädda våfflor .det är ju våffeldagen..

    SvaraRadera