söndag 9 mars 2014

Helgen

som går mot sitt slut har varit av det intensivare slaget, delvis mycket program och dessutom passade solen på och visade sig för första gången på vet hur lång tid.
 Lördagen inledde jag med ett löppass som slutade i att det blev mest promenad pga en krånglande höft. Efter dusch och frukost blev det lite shopping och sen iväg på en mässa för kvinnor som arrangerades här i stan för andra året i rad.
 På kvällen var det så dags för ett besök hos goda vänner, där vi blev bjudna på god mat och dryck samt trevlig samvaro.

I dag blev det så en tur ner till skären med dottern och barnbarnet och där tillbringade vi ett par timmar i solsken och blåst. Tog fram grillen och grillade korv och tänk då mat utomhus alltid är så gott.
Hemma puttrade pulled pork i ugnen och det åt vi nu ikväll till middag. Helt gott men förväntningarna var nog för höga för det levde inte upp till dem.

Lånad bild


 Efter maten snörade jag på mig träningsskorna och gick ut på en 5 km powerwalk för att testa höften. Höften klarade snabb promenad men inte de några löpsteg som jag försökte mig på. Nu återstår frågan på vad som är felet. Skorna el. nåt annat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar