måndag 11 november 2013

Vilket veckoslut!

Ikväll sitter jag med ett leende på läpparna när jag tänker tillbaka på helgen som varit. Det blev ingen vanlig helg utan en helg att minnas.
 Jag blev överraskad med ett födelsedagsparty på lördagen. Blev hemlurad till våra vänner (hette att vi skulle åka ut och äta) men väl där ringer det plötsligt på dörren och värdinnan säger att nu ska vi åka men bara hon och jag. Fick en svart mössa dragen över ögonen och så bar det iväg.  När vi kom fram till festplatsen väntade  resten av vänninorna där och festen kunde börja. God mat och dryck serverades , massor med minnen ventilerades, massor med skratt, många historier och bra musik. Blev en kväll som jag gömmer i mitt hjärta och plockar fram när livet är trist.
Söndagen var kanske inte lika roligt men det är sånt man får ta (soffan var min bästa vän nästan hela dagen)

1 kommentar:

  1. ja det är sånt som är kul fast man hajar säkert till att kidnappas,,,men sen minns man ju det med ett leende..Tycker jag hinner inte ens va inne o skriva nå mer..nu ha jag vari o sytt lite , skulle ju vilja ha nått färdigt..ha de bra/Christine

    SvaraRadera