lördag 16 november 2013

Lördagsfeeling

Här tittar vi på ¨Så mycket bättre¨ och äter Marianne-godis,nyaste smaken (mocka). Lördag när den är som bäst.

Dagen inledde jag med att avverka ett av mina ¨måste-projekt¨, dvs storstäda hallen. Hur skönt är det inte sen när det är gjort och man får pynta till det lite. Blev jul-feeling över alltihop då jag bytte till röda textilier och lite röda inredningsgrejs.

Efter det var det dags för ett besök till ortens simhall med barnbarnet och dottern. Roligt tyckte Elton så vi återkommer säkert.

Sen dags för matshopping och matlagning. Blev både kållåda och köttfärslimpa idag. Riktigt gott var det och mätta och nöjda blev det soffhäng för hela slanten.

Enda som jag saknar idag är min träning, 3 dagar utan motion är för mycket för mig så imorgon prioriterar jag nog något slag av träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar