söndag 9 juni 2013

Vilken Helg!

Ja jag kan inte säga annat. Har hunnit med mycket denna helg, både bra saker och mindre bra saker ( helt förkastliga saker).
Inledde helgen med att slå huvudet i ett röntgenrör, såg stjärnor och &%?()/%¤#¤#&/. Men väl hemma packade vi ihop och drog till skären. Där grillade vi och åt utomhus; god mat med ett gott rött vin till. Satt länge och väl utomhus och njöt av det fina vädret. Sen senare blev det bastubad och några dopp i havet.

.

Dukat och skuggan av fotografen

Utsikten fredag kväll

Skäribastun

Underbara sommar kl. 1.15       

 Lördagen var det dags att hämta yngsta sonen från skriftskollägret och sen hem och börja tvätta kläder. Ut och handlade, hämtade även en rabarberkaka från dottern och sen var det igen kväll och  det kändes som jag inte skulle ha uträttat nåt på hela dagen..

Denna dag skulle då allt göras som jag planerat och förmiddagen flöt på bra med städning av huset och sen blev det intervallträning och även det gick bra. Kvällen avslutades på värsta sätt , när jag öppnar luckan till tvättmaskin möter jag sonens telefon. Hurra för mig!! Not. Dessutom har internet bråkat hela helgen så jag känner mig helt slut som människa nu!!!

1 kommentar:

  1. jättefina bilder från villan.Idag har jag vari en sväng ti Närpes..Leif o barnbarnet Lukas förde en traktor på service..sen va vi till Hortilab..o sen hade vi paus i Pörtom..glass o kaffe/limsa..efter va vi till Stenco efter balplast+ nät..o så hem..så det va många km idag på mätarn...nu ska jag ha en kaffe igen....varmt idag med.Oj skitt för telefonen..samma sak ha hänt med mej en gång då Leif hade glömt den i fickan..o jag inte kollade fickorna före..Som jag numera gör jämnt...Ha en bra dag /nattugglan

    SvaraRadera