onsdag 19 juni 2013

Konfirmation och löpskola

Ja här stundar konfirmation över midsommar och förberedelserna är igång. Halva huset städat, några bakverk gjorda samt tårtbottnar. Nu återstår lite städning, handlande av smörgåstårtsingredienser, smörgåstårtslagning samt ihopsättning och dekorering av söta tårtorna. Nog ska vi ro detta projekt i land också.
Lite gamla vår/sommarbilder bjuder jag på idag.


Mitt i allt detta så drog jag på mig löpkläder och länkskor och drog till campingen i Tjärlax för träff med löpskoletjejerna. Där blev det en 50 min länk i vacker miljö men med tunga ben och tunga backar. När halva sträckan var sprungen var det som om nånting släppte och det började rulla på i en helt annan takt. Nöjda med oss själva for vi hem och tog en välbehövlig dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar