torsdag 13 juni 2013

Regnet det bara öser ner

åtminstone här hos oss. Hade tänkt ta mig ut på backträning i kväll men kombinationen hällregn och trötthet gjorde att jag inte kom mig ut utanför dörren.

Har hämtat mig efter helgens bravader och nu har vi fungerande internet och sonen har ny telefon.
Veckan inleddes på bästa vis; just före jag skulle fara hem måndag eftermiddag knackade det på dörren och ett blombud kom med en rosbukett åt mig. Det var en nöjd patient som på detta trevliga sätt ville tacka för god service.
  

Underbar vacker bukett


Har även hunnit barnvakta barnbarnet:)

Nu återstår endast en kort dag i jobb och sedan blir det 4 veckors semester. Känner mig verkligen i  behov av ledighet för det har varit en hektisk vår.



1 kommentar:

  1. Så fina blommor! ha så bra på din semster!jag har ju haft min vecka..o när det blir nå mera vete fåglarna.Här har det regnat 25 mm..o nu är det så kallt o blåser, bara +13...blä..

    SvaraRadera