måndag 1 april 2013

Tråkigt, tråkigt

Jag har fått sjuk rygg över påsk. Igår var vi till skären och var ut och gick på isen där och solen sken och underbart väder.
 Sen hade jag matgäster bjudna till kvällen så det blev en hel del stök i köket på eftermiddagen. Sen när gästerna var komna och vi serverade maten sa min rygg tack och adjö mitt i allt. Kan ej böja mig  och smärtan strålar nerför benet ända ut i  foten. Först trodde jag det kom från höften, men nu är det nog ryggen och ischas som spökar. Får se hur det blir med jobbet i morgon...

Annars har påsken varit lugn och skön. En hel del god mat och andra godsaker har ätits och på det en hel del promenader och frisk luft. Här kommer några bilder på våra påskblomster.




Till sist en bild på citronmarängpajen som dottern lagat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar