lördag 8 oktober 2011

Fredagen i bilder

Sjukskriven, så då passade jag på och fotade lite av vad min dag innehöll(mest mat:)


Morgonkaffet drack jag samtidigt som jag skrev helgens inköpslista.



Sen var jag ut och fotade min ny inköpta sopborste och Calluna vars färg jag gillar skarpt.


Min lunch intog jag samtidigt som jag läste I Form, vilket var allt annat än vad jag var:(

På eftermiddagen gick jag genom lite arvegods som antagligen blir loppisgrejor.


Dagens middag klar, skinkpaj och tacopaj, i väntan på resten av familjen. När alla var samlade så glömde jag bort att fota nåt mera och därför avslutar vi dagen med middagsmaten.

1 kommentar:

  1. va härligt.. va god maten ser ut.. nu skall jag koka lite havregrynsgröt.. Lukas gillar det med äppelmos på.. de är annars nu o plöjer..ha en bra söndag.. jo dina "loppisgrejer ser bra ut",,jag skall oxå plocka ihop snart till ett bord som vi skall ha på Fyndis i smedsby..

    SvaraRadera