tisdag 17 februari 2009

En ny epok för mig

Hej hallå!
Ska nu försöka mig på nåt som som jag funderat på en längre tid,dvs att blogga. Här kommer jag att avhandla dagliga ting samt sånt som intresserar mig. Det får bli mitt andningshål i vardagen. Vi är bara inne på andra dagen i veckan men hittills har det varit en intensiv vecka med mycket jobb och på kvällarna har det också varit fullt upp. Igår kväll var det massage och sen hämta yngsta sonen, hem o städa ur skafferiet o sen till sist sitta framför tv:n en stund. Idag efter jobbet fick jag gå till dukat bord, äldre sonen stod för matlagningen. Skönt att ibland bara få sätta sig o äta när man kommer hem. Det innebar ju också att jag fick tid över för nånting annat o det resulterade i att jag bakade kokosrutor. Efter det ett varv med dammsugaren o sen iväg till butiken o fylla på matlagret. Nu börjar det bli läggdags för sonen så nu avslutar jag för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar