fredag 25 april 2014

Ledigheten

fortsätter ännu över helgen och så har jag även måndag ledig. Som vanligt försvinner de lediga dagarna lika snabbt om inte snabbare än jobbdagar. Har hunnit med lite av varje, allt från frissabesök till massage och lite städande och barnpassning.

 Det enda som jag saknar är min träning som jag i princip skippat helt denna semester pga sjuk svanskota och till en del pga att jag känt att kroppen behöver vila. Ibland är det bara så, men när man vanligtvis tränar 3-5 ggr i veckan är det tungt för psyket att vila en hel vecka. Men efter helgen blir det nog nya tag för jag behöver röra på mig för att orka med jobbet (trots att jag har ganska rörligt jobb:)

Imorgon blir det en Vasa dag med dottern. Har inget skilt på shoppinglistan men då brukar jag för det mesta göra de bästa fynden.

Gillar makens födelsedagsbukett i påskens färger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar