söndag 17 mars 2013

Helgen

har varit en av de bättre. Hunnit med mycket men trots det lämnade en hel del ogjort, men det kommer ju nya helger.
Igår var det underbart väder här hos oss och vi åkte iväg till skären redan på förmiddagen. Skottade av verandorna där och sen blev det en skön promenad på isen i det soliga vädret. Ganska mycket snö på isen så det blev bra träning åt benen.
Väl hemma städade jag huset och när det var klart drog jag på mig löparkläderna och stack iväg på ett pass med intervallträning, otroligt jobbigt men säkert riktigt bra för konditionen.
Efter det matlagning och sen stupade jag i soffan där jag blev kvar hela kvällen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag gjort men en stavgångspromenad på 1h blev det och resultatet av det blev en blåsa på ena foten. Sen en hel del hemmajobb och även ett kaffebesök hos mor och far.

Lite bilder från gårdagens skäribesök, snö, snö och en blå himmel.




Enkel och god smörgåstårta som avnjöts till lördagskvällens kaffekopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar