fredag 22 mars 2013

Fredag hos oss

innebär för det mesta lite godare mat än vardagsmaten, så också ikväll. Det blev räkor i vitvinsås med pasta och en god sallad till.
 Efter maten fick jag ett ryck och rörde ihop en sorts mockarutor som jag aldrig bakat förut, lite kladdkakeaktigt med en glasyr på. Smakade helt bra men alltför  söta i min mun. Hoppas de blir uppätna, trots sötman.

Fredag är också alltid min träningsfria dag, så trots att jag tränat otroligt lite denna vecka, har jag tillbringat resten av kvällen i soffan. Har tittat på finalen i Gladiatorerna och nu har jag Gyllene Tider här i bakgrunden.


Bilden lånad

1 kommentar:

  1. hejsan, länge sen sist, men det knallar på som vanligt fast i lite högre tempo.. fafa kom sej till VCS o sen ti bädden..så nu ha jag skjussat fammo hit o dit..De trodde det va en cirkulations ströning..lite likt en propp..Jag motionerar på "mitt sätt" , du vet tunga lyft i fäuse.. AIV ska ut kastas o det tär på axlar o armar,,,ha en skön helg..kramar

    SvaraRadera