söndag 13 januari 2013

Veckan som försvann

Ja ibland känns det som om man gått miste om en vecka, vet ej riktigt vad jag har gjort men säkert mest jobb och hemma-arbete, för tyvärr blev det mindre motion än jag hade planerat.
Ett zumba-pass och ett spinningpass hann jag med under veckan, och nu idag blev det en skogspromenad på 1 1/2 timme och senare ikväll en vanlig promenad på en timme. Har varit ett underbart väder här idag och därför kändes det som ett lämpligt program att  tillbringa flera timmar utomhus.
Kvar på programmet denna söndag är bastubad, bastun på värmning för tillfället, blir ett skönt avslut på denna helg.
Bilderna är inte från idag men jag gillar dessa vintervyer.




Elton fick en kälke till julklapp och här är vi ut på provtur.

1 kommentar:

  1. javisst är det härligt att va ute..jag brukar gå till affären..men så ska man ha maten "hemsläpad"..så det blir ju bara vad som går i en ryggsäck, typ.. men så tar jag bilen o får hanla lie mera..o så går det att promenera igen.. nu har jag vari på massage.. försöker gå en gång/månaden..för mina axlar o skulderblad,, o nu har jag en inflammation i de "inre musklerna som sitter bak i skinkan, går tvärsigenom o fram till ljumsken..ner i benet)så nu visa massören hur jag skulle töja..men he tar sååå ont!!var nu allt kommer ifrån??Va häftigt med kälke..finns mycket kul man kan göra.

    SvaraRadera