söndag 20 januari 2013

Alltid

söndag när jag kommer ihåg att jag har en blogg. Idag har vi fått njuta underbart vinterväder och precis som förra söndagen gick maken och jag ut på en skogspromenad, 1,5 h ute i friska luften gjorde gott. Efter det har jag varit till föräldrarna på kaffe och sen har jag lagat en god middag åt familjen. Det blev wienersnitzel med klyftpotatis och ugnsrostade grönsaker, så nu har vi suttit och ojat oss en stund i vår mättnad.

Igår var vi en tur till Vasa, hade en hel del ärenden och så var vi på besök till sonen. Hann även med lite styrketräning och 20 min på motionscykeln när vi kom hem. Efter det blev det en Johan Falck film och kaffe med munkar från Arnolds.

Fotspår i snön

Dessa vyer njöt vi av under vår promenad


Gårdagens bästa köp, en sodastream.
Nu tar vi snart  tag i en ny vecka och då hoppas jag på lika bra flyt på träningsfronten som den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar