måndag 27 augusti 2012

Slö, slapp och likgiltig

så känner jag mig för tillfället. Efter en hektisk vecka med sjukdom, barn, barnbarn, jobb, motion och vanliga vardagssysslor och en likaledes fullspäckad helg med villaavslutning har jag i kväll landat i soffan.

Har nog hunnit med en hel del i kväll också men nu på helt eget initiativ utan nån annan att ta hänsyn till och sköta om.

Ute regnar det och mörkret smyger sig på, på bordet brinner doftljus och vanliga ljus och höstkänslan intar hela mitt jag. Jag gillar hösten med alla mustiga färger, härliga dofter och mindre måsten.
Träningar inomhus börjar igen och jag väntar på ZUMBAN :) Gillar även att springa utomhus när luften är lite kylig och klar. Men trots allt detta önskar jag nog mig ännu nån solig, varm dag att kunna tillbringa på terassen på skären.

Gästhuset i mörker; det var den här terassen jag svamlade om , den sträcker sig kring hela huset

Skären på sensommaren

Lite ljus på villa avslutningen
Detta kan man kalla ett¨svammelinlägg¨;)

1 kommentar:

  1. har du oxå vari sjuk?? Jag är snorig nu..sitter o nyser som bara den..o så har jag i luftrören..alltså luftrörskatarr..ute regnar det..o jag stickar på Annicas tröja...

    SvaraRadera