lördag 24 mars 2012

Soffhäng

Ja det är vad jag sysslar med nu. Efter en intensiv dag som började med förmiddagsträning på gymmet, loppisrunda samt ett besök till bästa varuhuset här i stan. En del fynd blev gjorda men mest till barn och barnbarn. Konstigt då man alltid hittar åt andra:)
Sen här hemma har jag bakat en morotskaka och gjort en jättegod kycklingsrätt till middag. Utöver det har tvätt- och diskmaskin skött sina uppgifter och till sist tog jag mig en svängom med dammsugaren.




Morotskakan enligt Leilas recept.

Kycklinggrytan

Kvällens mums

Mitt nyfärgade hår. Var till frissan i torsdags och är jättenöjd med resultatet.

Maken har grävt fram en gammal lastbil åt Elton. Får se vad killen tycker:)



.

1 kommentar:

  1. va fin du vart i håret.. precis den färgen brukar jag ha oxå.. men nu har jag bara min avnliga färg + en tofs i rött...Oj va morotskaka är gott..Lastbilen såg helt ok ut..så säkert tycker lillkillen om den.

    SvaraRadera