torsdag 15 mars 2012

Åter till vardagen

Idag har jag varit i jobb igen. Kände mig ganska trött och slut på förmiddagen, men på eftermiddagen var det som om allting skulle svänga och plötsligt kände jag mig pigg och kry. Ikväll har jag t.o.m dammsugit lite, men sen fick jag åka iväg och hämta barnbarnet för dottern var sjuk, så nu har vi gosat och nu sover han sin skönhetssömn.
Min nya leksak har anlänt (kameran) men jag har inte kommit igång med den ännu. Snart ska ni få se bilder:)

Nu hoppas jag på ett lugnt veckoslut; har vissa önskningar om att få hushållet uppstädat samt en tur ner till skären för att beundra gäststugan. Nu får jag dessutom börja planera inredningen, så roligt. Vita väggar innebär att jag nog  kommer att använda mig av nån färg i textilierna, men vilken???

Drömmer om sommar och sol



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar