onsdag 17 augusti 2011

Onsdag !

Halva veckan har försvunnit nu igen. Igår började yngsta sonen högstadiet, känns verkligen konstigt på nåt sätt, inga små barn längre.
Vet ej vad jag sysslat med de här dagarna annat än jobb, men det är väl de vanliga hushållssysslorna som tar tid :)
Ikväll blev det i alla fall en cykeltur på 1 timme. Känns skönt både för kropp och själ. Dessutom har jag denna vecka försökt att minska på kolhydraterna,för det har blivit för mycket av dem nu under sommaren. Jag vet att jag mår bättre bara jag håller igen på kolhydraterna men när det är så svårt:(

1 kommentar:

  1. ja sku o vill cykla.. men nu ha jag inte alls hunnit..Tröskningen är i full gång..int för att jag tröskar nå,,men det ska va markservicee...kaffe o mat alltså.o sen är det fäuse. Nu sköter jag Inez vissa dar,,hon kommer nog imorn å..Det är ju bara en hundvalp..men int kan jag bara lämna den sådär..Plockat svartavinbär ha jag oxå gjort o saftat.På fredag skall syrran o hennes vännina o jag åka på juthbacka..få se då om jag kommer hem me nå "skräp".Ja oj om jag sku kun ät mindre kolhydrater ..vill nu inte gå...är ju svag för bröd o doppas..men försöker att inte använda så mycke socker..o brödet skall nog va mörkt..int är det väl nå skillnad ,,man sku väl behöv lämn bort allt bröd.Ingen baby ha kommit ännu,,så nu väntar vi till en ny dag.

    SvaraRadera