söndag 31 juli 2011

Ännu en vecka

har gått och därmed är denna semester slut. Kändes lite vemodigt att packa ihop på skären i kväll, fastän vi nog kommer att vara där över helgerna och kanske även nån kväll mitt i veckan.
Ändå är nog den vanliga vardagen bäst med sina tider och rutiner. Jag längtar efter att komma igång med regelbunden motion, bättre matvanor, börja sticka igen och få huset uppstädat.Nu har vi mest varit hem och packat om väskorna så här är rörigt, sandigt, dammigt och smutsigt. När vädret blir svalare står städning på mitt program!

1 kommentar:

  1. hej..vi kom hem igår natt..barnbarnet Emil o jag,,då hade vi vari borta en vecka.. skönt fast jag har inte vilat där jag har varit..utan tvättat fönster o sytt nya gardiner..diskat, plockar rödavinbär o saftat-- o nu väntar vi med spänning då Annica skall snart få... tiden är räknad till den 17 ..så det är inte många dagar kvar....Ha ett bra veckoslut..vi skall på bröllop på lördakväll..

    SvaraRadera