lördag 11 juni 2011

Lördag

och jag har hunnit koppla av på skären några timmar. Har varit en intensiv vecka och det märks också på bloggens uppdatering.

Tisdag eftermiddag åkte jag och en kollega iväg med destination Mariehamn, Åland. Där har vi varit på Nordisk Röntgenskötarkongress i dagarna tre. Fullt program hela tiden, dagarna bestod av föreläsningar och kvällarna av mer lättsamt program så att vi hade möjlighet att göra nya bekantskaper. Vi har haft jättetrevligt och en hel del nya ansikten har vi pratat och umgåtts med. Igår kväll anlände vi hem vid 12-tiden efter en del strapatser.

Nu bara njuta av det underbara vädret så länge det varar :)

1 kommentar:

  1. ÅHH det är ju så fint på Åland..men kanske ni inte hann med nå severdheter om de va "jobb".. Ja det är full fart hela dagarna...men jag ha bestämt mej att en stund varje dag ska jag sitta ner o skriva ett innlägg..o läsa lite på andras bloggar.. tiden rusar ju så fort iväg...Folk dör som flugor här omkring,,tycker jag, om det är för värmen då el va de nu e?Men få se om de ska bli lite svalare idag..nu är det bara +13...men som vi ha haft i flere dar...+26-29.. så tycker jag är för mycket.Ha en bra vecka...

    SvaraRadera