söndag 27 mars 2011

Sommartid!

Nu har vi då ändrat till sommartid, men inte känns det nu som någon sommar, ute snöar det och är minusgrader. Fyy säger jag, tycker verkligen vi har haft tillräckligt med vinter.
Helgen blev precis som jag önskade, lugn och skön med god mat och en hel del motion.
Igår blev det en tur till Vasa men inte för shopping utan en tur till sjukhuset för att besöka min pappa.
Idag har jag pysslat på här hemma och ikväll blev det ett zumbapass. Tänk att motion kan va så kul! Blir alltid så pigg och energifylld efter zumban.
Här kommer ett bildbevis på vad jag sysslat med här en tid:

Till mitt kommande barnbarn.

2 kommentarer:

  1. Men så fin den va!!! Jag skall oxå bli mommo till hösten så kanske man skulle sticka en sån.,)) hoppas det är ok med din pappa..inte roligt ¨då ens föräldrar är på sjukhuset..min pappa brukar va där nusom då.. har problem med sitt hjärta.ha en bra dag!/Kikka

    SvaraRadera
  2. Tack! Den va rolig till stick å och int allt för invecklat.Mitt barnbarn borde komma vilken dag som helst nu så det är spännande tider :) Pappa mår helt ok nu och han har också hjärtat som krånglar:( Trevlig helg till er.

    SvaraRadera