söndag 20 mars 2011

Slutet på veckan

Så var också denna vecka slut. Igen har vi fått njuta av fint vårvinterväder under veckoslutet. Igår blev det en stavgångspromenad i strålande solsken och efter en dusch o lite hudvård kände jag mig redo för en kväll ute med kompisarna. Vi var ut och åt täljstensbiff med tillbehör, sen blev det en Irish coffee med Amaretto, som var bland det godaste jag druckit nån gång. Kvällen avslutade vi på den lokala krogen.

Idag sken solen från en molnfri himmel, så vi beslöt oss för att skida Goljatspåret,12 km i underbar natur. Känns verkligen skönt både i kroppen och knoppen efter en sån utflykt. Denna helg har jag tankat D-vitamin så nu ska man nog orka med en arbetsvecka inomhus.
Nu väntar jag på solsidan och sen blir det nog inte mycket mer denna kväll.

2 kommentarer:

  1. hej på dej.. här har det oxå vari en fin helg..med sol.. även solen lyser idag o snart skall jag på lappteknikskurs...

    SvaraRadera
  2. Hej själv! Trevligt med en kommentar, ibland undrar jag om någon alls hittar hit, men tydligen. Var in och tittade på din blogg och den var trevlig, fina bilder, fina handarbeten.

    SvaraRadera