tisdag 10 november 2009

Tisdag 10.11, vart försvinner november?

Som rubriken antyder kan jag inte förstå vart dagarna far iväg. Finns tusen saker som jag vill hinna med men endast en bråkdel hinns/orks med.

Ikväll är det min simkväll men efter noggrant övervägande sköt jag upp simningen till torsdag och tog mig istället an röjningen av våra lagerutrymmen på vinden. Projektet inleddes över helgen men är lång ifrån färdigt ännu. Kan inte förstå varifrån alla prylar kommer! En stor del åker till tippen men även en del prissätter jag o för till loppis. Kan ju alltid hoppas att nån köper nåt.

Nu har jag just avslutat denna kväll med att koka korvsoppa o gjort en blåbärspaj, så har vi mat klar tills imorgon ,för jag kommer att åka raka spåret till frissan efter jobbet. Inte en dag för tidigt , jag känner mej som ett troll, somlig dar när håret står på ända o somliga dar ligger det platt utefter huvudet.

Nu ska jag ha kaffe o sen gör jag inte ett dyft mer idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar