fredag 6 november 2009

Dragsvik tur - retur

Vår fredag har till största delen tillbringats i bilen. Ca. 10 h i bil gör ingen glad, helt slut som människa. Har varit ner till Dragsvik på öppna portarnas dag vilket i o för sig var helt okej, men resan till o från är allt annat än behaglig. På vägen hem började det snöa i Raumo o snöfallet tilltog bara mer o mer så som chaufför var det tur att även andra chaffisar fanns tillgängliga.
Kan bara konstatera att det tar länge innan jag tillbringar 10 h i bil igen!
Imorgon är det igen dags för cirkelträning o så behöver också matförrådet fyllas på. Sen tänkte jag också hinna ställa till lite mat till söndagen som är Fars dag.
Nästa vecka hoppas jag blir lite lugnare än den här som gått, för nu har det varit något extra program varje kväll o det gör ju att man inte alls hinner med här hemma. Börjar bli dags för stor-
städning här men vet ej när jag ska få in det i mitt program!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar