torsdag 23 april 2009

Bloggpaus

Nu har jag haft en bloggpaus, vet ej riktigt varför, det bara blidde så.
Bloggar på jobbtid -otillåtet, men vad gör man när allting står stilla här hos mej. Är så beroende av att apparaterna fungerar så när en säger upp kontraktet stannar hela verksamheten. Därför tar jag mig denna frihet nu idag.
Igår var ett frissabesök inbokat, alltid lika skönt att få koppla av där o få lite fräsch färg i håret o samtidigt skvallra med frissan. Blev riktigt nöjd med resultatet trots att min man inte såg nån skillnad, som vanligt!
Idag har vi bestämt fått lite efterlängtat vårväder hit till våra trakter, hoppas det inte bara är tillfälligt. VILL VERKLIGEN HA VÅR NU!
Fönstertvätt o vårstädning borde göras över helgen, men får se hur det blir. Skären lockar också, samt en trädgård som borde få nån sorts hjälp.
Grillsäsongen inledde vi förra helgen, alltid lika gott efter vinterpausen. Det blev grillade räkor, champinjoner, fårkött o grisbiffar.Alla blev mätta o nöjda.
Nej nu ska jag återgå till mitt dammiga arkiv o försöka få nån ordning där i brist på annat att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar