söndag 8 mars 2015

Vilken helg!

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Fredag när jag for från jobbet tyckte jag att jag kände mig aningens trött, men åkte ändå iväg och handlade mat. Sen hem och lagade pizza och efter maten kom dotter och barnbarn på besök. Resten av kvällen spenderade jag i soffan men det brukar va så på fredagar, trött efter arbetsveckan.

Lördag morgon vaknade jag tidigt, hade hostat under natten och fortsatte med det men inget annat. Hade bestämt med J o  E att vi skulle fara på kvinna& Co mässan som arrangerades här i Närpes, så dit styrde vi bilen för att se på modevisning och gå på mässan. Där nån gång mitt på dagen började snoren rinna och hostan blev besvärligare, alltså en dunderförkylning på G.

Resten av helgen har jag tillbringat mer eller mindre i soffan och sängen och där fortsätter jag säkert imorgon också. Värst av allt är att den här kommande veckan är min semestervecka och jag gillar inte tanken att jag ska spendera semestern med att va sjuk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar