fredag 27 februari 2015

Fredag igen!

Sitter i soffan och tar igen mig efter en intensiv vecka. Det har blivit mycket träning och igår kväll hände det som inte skulle få hända, fick antagligen en liten muskelbristning i låret. Kände hur det slet till mitt i ett hopp och efter det blev baksidan av låret sjukt. Fortsatte nog men fick välja vad jag gjorde, sen hade vi en timme strecht efter Bootcampen och det var säkert ganska bra men vissa rörelser var nog omöjliga att utföra.
Trots allt är det inte så sjukt idag som jag trodde att det skulle vara men en liten träningspaus blir det nog.

Här hemma har jag börjat röja ur köksskåpen (och samtidigt städat dem) och tänker nog fortsätta Projekt Röjning för loppisbord ska bokas på söndag och sen tänkte vi sälja bort lite av allt onödigt som man samlar på sig.
Imorgon blir det lite vanlig veckostädning, ty här är oredigt och smutsigt. Det vill ju bli så när man mest är hem och vänder, samt med detta väder som vi har nu kommer nog så mycket grus in som sen dras runt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar