lördag 21 december 2013

Juletider

Nu är julen nära och här har vi inte drabbats av nån stress utan njuter lördagskvällens lugn. Alla barn är utflugna och jag kommer just upp från ett avslappnade bad. Lite SPA med ansiktsmask och hårmask, samt en bra bok och en burk cider krönte lördagskvällen.
Allt är under kontroll, bakats det som bakas ska, förberedd mat som går att förberedas, städat det jag tycker är nödvändigt (alltså badrum och golven) ordnat tomtar, paketen inslagna.

Har varit ut på en promenad i detta underliga julväder, nu just blåst och regn, men tidigare idag bara grått, grått. Är en tid sen jag varit ut och sprungit nu så jag måste börja försiktigt med att gå ut och gå och dessutom känner jag av en förkylning för tillfället. Tanken är att jag ska ta upp löpträningen tillbaks nu efter jul och för att höja motivationen så har jag köpt nya träningsskor till julklapp åt mig själv. Icebugs med dubbar så behöver jag inte vara rädd att drutta på ändan.

Nu ska jag sluta svamla och återgå att njuta av kvällen. GOD JUL TILL ER ALLA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar