torsdag 4 juli 2013

Torsdag

och tredje veckan av min semester lider mot sitt slut. Vi pendlar mellan skären och hemmet, har ingen ro på nåt av ställen. Men några fina dagar har vi nog fått på skären och bra så med en tonåring i huset.

Tränar gör jag också efter bästa förmåga, för tillfället är det löpningen som utgör största delen, varvat med några lugna cykelutfärder med maken. Styrketräningen får stå tillbaka lite nu under sommaren.

Alltså jag njuter av en lugn semester utan några måsten.

I morse när jag bäddade sängen kom jag mig för att fota lite. Här kommer några bilder från sovrummet:

Ny säng står överst på önskelistan.

Överkastet och kuddarna från Ellos.

Lite detaljer, gillar vårt lila sovrum.

1 kommentar:

  1. hej, länge sen jag va in..men det har ju inte gått att skriva så jag har haft bloggsemester kan man ju säga! hoho.. Vi håller på varje dag ute nu med byggandet där kossorna skall va, två byggare är här så det går faktiskt bra undan.Annars så rensar jag bland grönsaker o blommor, klipper gräs..så lite hålligång är det ju..haha..ha det bra

    SvaraRadera