tisdag 19 juni 2012

SKOR OCH VÄSKOR

Min passion för framförallt skor är stor, men även väskor gillar jag. En shoppingrunda är fullkomlig för mig om jag har hittat snygga skor el. en tjusig väska.
 Idag var en fullkomlig dag vad det gällde mina inköp. Det blev två par skor och en väska. Lyckan är stor!

Mina inköp. Rieker sandalerna var ett ¨måste¨när jag hade provat dem. De satt som en ¨smäck¨på foten min.

Den här Jeanstunikan och Tights köpte jag åt en liten prinsessa. Bilden ljuger angående storleken. I verkligheten är de så små ( stl.68).

1 kommentar:

  1. tack för titten hos mej..o en glad midsommar till er oxå.. ha de så bra på villan ,,ni far väl dit? Vi ska bala hela midsommar.. ha börjat idag..o nu håller det på i mera än 2 veckor om vi ska få in foder åt kossorna till nästa vinter. Behöver lite mera än 1000 balar.Ja jag älskar ju blommor.. skulle så gärna gå trädgårdslinjen i Gamla vasa.. men tycker att jag är för gammal... skitt.. hahah..Oj fasiken va fina skor o väska du ha köpt.-. du är som syrran min..hon är riktigt galen i skor!!! Jag tycker om väskor..o skor oxå , men har så svårt att få några som passar..sväller om fötterna o då är det nog svårt att hitta nått som passar..Nä nu ska jag gå ut i fäuse.. det blev sent för oss ikväll då de ha vart o balat.. men nu kommer Leif hem o då får han hjälpa mej..o gubben är o slår mera gräs..så fortsätter vi imorn,, ha de bra

    SvaraRadera