måndag 14 maj 2012

Morsdagen firad

Igår firade vi Morsdag i Finland. Här firade jag med att äta frukost i lugn och ro och sen efter det blev det en powerwalk på 1h, helt efter mina egna önskemål.
Efter det var jag redo att fortsätta firandet. Jag bjöd alla på mat på eftermiddagen inklusive min egna mamma (o. pappa).
Vi bjöd på grillad inrefile, grillad haloumiost, klyftpotatis och sallad. Till efterrätt blev det kaffe och cupcakes som dottern bakat. Gåvor fick jag och blommor.  Morsdag var ett trevligt avbrott i väntan på ¨bättre väder¨.

Morsdagsblommor

Morsdagspresent som jag köpt åt mig själv

Muminsaxen fick jag av barnbarnet

Ännu en gåva av mina barn

1 kommentar:

  1. va mycket fint du har fått.. Vi firade morsdag igår då vi kom från sverige.o de (gubben o barna).skall köpa en ny cykle.. men jag vill inte ha nån ny cykel.. kan man inte remonta den gamla som inte är såp himla gammal.. ny si´ts o nya däck + smörjning..Jag cyklar ganska mycket..o nu går min cykel intye alls.. men varför bara köpa nytt?? Av Annica fick jag 3 olika krämer från herbalife...ha en bra dag!!

    SvaraRadera