onsdag 8 februari 2012

Onsdag

Har varit på föräldrahalvtimme ikväll till yngsta sonens lärare. Alltid bra att få höra lite hur det är i skolan ty tonårsbarn berättar nog så lite som möjligt åt föräldrarna.

Efter det på kaffe till mor och far, är nu igen en tid sen jag var dit. Konstigt då tiden inte vill räcka till fastän man tycker att man inte får nåt gjort:)

Saknar min kamera men vet ej om jag ska köpa en ny el. om en reparation skulle va förmånligare? Löns kanske att undersöka saken.Ska kolla bildarkivet om jag har några gamla bilder att bjuda på.

Här sitter jag och bloggar nuförtiden:

Tårtor som vi bjöd på när dottern hade examensfest.

1 kommentar:

  1. hej,, ja tänk då inte tiden vill räcka till för nått "extra".. tycker man springer på lite hit o lite dit...Tårtorna ser ju för goda ut.. slurp...nä nu ska jag skal lite potatis.

    SvaraRadera